Počet položek: 0 0,- CZK

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Dobrý den,

vítáme všechny, kdo jste se rozhodli prohlédnout si, popř. nakoupit oblečení z našeho internetového obchodu Prima Máma.

Veškeré zboží, které Vám je nabízeno, je v souladu s normami a předpisy platnými v ČR. Zboží, které si objednáte prostřednictvím našeho elektronického katalogu je se zobrazeným zbožím shodné v maximální možné míře, pokud došlo vlivem úpravy fotografií, popř. osvětlením k mírnému zkreslení barev, budou tyto odlišnosti upřesněny v popisu jednotlivého zboží tak, aby jste získali co nejpřesnější představu a co nejpodrobnější informace.

1. Prodávající

Mgr.Monika Kubátová
Pod Stínadly 777
584 01 Ledeč nad Sázavou

IČ: 75842980

DIČ: CZ7552113008

Jsme plátci DPH

 

2. Objednávka

Zboží lze objednat prostřednictvím našeho internetového obchodu www.primamama.cz nebo telefonicky na číslech : 

+420 728 136 353 ,

+420 778 401 093

  (Po - Pá 8:00 - 17:00)

Po uskutečnění objednávky v našem objednávkovém systému ( a po potvrzení přijetí objednávky na Vámi uvedený e-mail ) je objednávka považována za závaznou.

3. Ceny

Uvedená cena zboží je vždy platná a závazná v okamžiku uskutečnění objednávky.

 

4. Způsoby platby a poštovné

 

Platba kartou :

jak platba kartou přes internet probíhá..

Po označení způsoby platby platební kartou, jste přesměrování přímo do zpracovatelské banky

 ( nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě )

. Ta vás vyzve k zadání údajů na kartě:

  • číslo platební karty,

  • datum ukončení platnosti karty,

  • CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku vaší karty).

Pokud máte kartu zabezpečenou pro platbu přes internet, budete vyzváni k zadání vašeho hesla.

O výsledku transakce jste informováni na obrazovce a emailem.

Obchodníkovi dojde výsledek autorizace a tím dostává pokyn k vyřízení objednávky.

 

 Bankovním převodem:

 

Účet máme vedený u České spořitelny

Číslo účtu: 2164594123/0800  - pro platbu V rámci ČR

Variabilní symbol: číslo faktury

 

Dobírkou:

Dobírka patří mezi velmi časté způsoby platby, kdy platíte v hotovosti doručovateli při přebírání zboží. Na dobírku zasíláme zboží v max. hodnotě 10 000 Kč. Objednávky nad tuto částku je možné zaplatit převodem na náš účet.

Cena doběrečného : 49Kč

Doběrečné je poplatek poště nebo přepravci za uhrazení formou dobírky.

Hotově:

Při osobním odběru v obchodě v Ledči nad Sázavou

Ceny dopravy pouze pro ČR : 

 1 )  OSOBNÍ ODBĚR : 

Osobní odběr v Ledči nad Sázavou ZDARMA

2 )  PPL : 

Bankovním převodem       89 Kč do 20 kg /199 Kč 20 -50 kg

Bankovním převodem při objednávce nad 1999 Kč do 20 kg       ZDARMA

Bankovním převodem       199 Kč 20 -50 kg

Na dobírku                  89 Kč do 20 kg /199 Kč 20 -50 kg

Na dobírku  při objednávce nad 1999 Kč      do 20 kg           ZDARMA

Cena doběrečného : 49Kč

Doběrečné je poplatek poště nebo přepravci za uhrazení  formou dobírky.

3 ) ČESKÁ POŠTA : 

Česká pošta - Doporučené psaní 

Délka nesmí přesahovat 50 cm a šířka 35 cm, přičemž tloušťka nesmí být větší než 5 cm. Tato doprava je určena pouze pro malé věci. U velkých bude opravena.

Bankovním převodem       79 Kč

Bankovním převodem při objednávce nad 1999 Kč       ZDARMA

Na dobírku                  79 Kč

Na dobírku  při objednávce nad 1999 Kč                 ZDARMA

Cena doběrečného : 49Kč

Doběrečné je poplatek poště nebo přepravci za uhrazení  formou dobírky.

Česká pošta - Doporučený balíček 

Bankovním převodem       79 Kč do 2 kg 

Bankovním převodem při objednávce nad 1999 Kč       ZDARMA

Na dobírku                  99 Kč

Na dobírku  při objednávce nad 1999 Kč                 ZDARMA

Cena doběrečného : 49Kč

Doběrečné je poplatek poště nebo přepravci za uhrazení formou dobírky.

 

5. Doba a způsob dodání

Objednávky zboží označeného SKLADEM  vyřizujeme do 3 pracovních dnů, a to prostřednictvím české pošty nebo přepravní službou PPL. Způsob dopravy a platby si zvolí zákazník při objednávce.
Pokud nebudeme schopni objednávky vyřídit do 3 pracovních dnů budeme Vás o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu .

Zboží bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce, proto je třeba řádného vyplnění veškerých údajů, včetně telefonu a e-mailu v objednávce. Objednané zboží je zasíláno na dobírku, nebo prostřednictvím platby předem. K ceně je připočteno poštovné dle platných tarifů České pošty a PPL. Balné u nás neplatíte u žádné objednávky.

 

Výhody přepravy spediční firmou PPL-

- rychlejší doručení

- Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby si s Vámi domluvil     podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.

- Zásilka Vám bude standartně doručena v rozmezí mezi 8-18 hod v pracovní dny ( přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem ). V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a pokusí se doručit balík ještě jednou následující den.

- V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení mezi 17-21 hod ( seznam lokalit naleznete naleznete na www.ppl.cz/vecerni doruceni.asp ).

- Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla ( 11 číslic )

 

Při dopravě poštou i PPL je kupující povinen zkontrolovat obal zásilky, zda není poškozený. V případě zjištění poškození musí toto nahlásit ihned doručovateli a nechat si vše potvrdit písemně. V případě podezření na možnost poškození obsahu zásilky ji potom nemusí převzít a vzniklou škodu uplatní prodávající u přepravce v rámci pojištění zásilky.

Pokud bude obsah zásilky poškozený, je nutné poškození přesně nafotit, jinak nebude reklamace uznaná! Zboží zpět neposílejte bez předchozí domluvy.

 

6. Výměna zboží

Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, rádi Vám jej vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží.

Zákazníkovi umožníme výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.

Pokud se rozhodnete pro výměnu, je nutné dodržet tyto základní podmínky :

 

1. zboží musí být odesláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zásilky.

2. zboží musí být kompletní, neporušené, nepoužité, opatřené visačkami a v originálním obalu schopné dalšího prodeje.

3. nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Zboží je nutné zaslat na adresu prodejny, ze které Vám bylo původně odesláno 

(adresu naleznete v hlavičce faktury - nahoře ). 

4. před odesláním zboží zpět je nutné udělat novou objednávku na zboží, které žádáte výměnou ( tím si zároveň ověříte dostupnost zboží) a do poznámky v objednávce napište výměna. Poštovné nebude účtováno, z objednávky ho umažeme.

Zboží je možné do 14 dnů od převzetí vyměnit i osobně v naší prodejně v Ledči nad Sázavou.

 

7. Odstoupení od kupní smlouvy

 

I. Kupující

- Kupující má v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, a to na korespondenční adresu sídla prodávajícího. Prosíme o předchozí upozornění na primamama@email.cz .Zboží musí být na náklady Kupujícího vráceno doporučeně na adresu Prodávajícího. Balík zaslaný na dobírku nebude přijat!!!

Zároveň zašlete kopii kupní smlouvy – faktury a písemné odstoupení od smlouvy s pokyny pro vrácení Vámi zaplacené částky ( číslo Vašeho bankovního účtu pro převod peněz ). 

Platba se vrací stejným způsobem jako byla provedena.

 Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Vracíte-li celou objednávku a bylo Vám naúčtováno poštovné, potom vracíme peníze včetně poštovného, které jste nám uhradili. Pokud vracíte pouze část zásilky, bude Vám vrácená poměrná část poštovného.

 

II. Prodávající

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

- Stornovat objednávku může takto pouze prodávající na základě Vašeho včasného e-mailu či telefonátu

- Odstoupit může prodejce také tehdy, není-li schopen z vážných důvodů doručit zboží v daném termínu.

8 .Další práva a povinnosti smluvních stran

1.1.    Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

1.2.    Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

1.3.    Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy     primamama@email.cz . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

1.4.    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adresehttp://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

1.5.    Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

1.6.    Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.7.    Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.


Ustanovení § 14 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele: „Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách.“

Ustanovení čl. 14 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line): "Obchodníci usazení v Unii, kteří uzavírají kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb on-line, a internetová tržiště usazená v Unii uvedou na svých internetových stránkách elektronický odkaz na platformu pro řešení sporů on-line. Tento odkaz musí být pro spotřebitele snadno dostupný."

9. Ochrana osobních dat

Naše firma respektuje Vaše soukromí. Abychom mohli objednávky řádně zpracovat a doručit, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tyto údaje používáme výhradně k realizaci a zaúčtování Vaší platby za nakoupené zboží, k vyhotovení daňového dokladu (faktury), za účelem správné dodávky zboží, ke komunikaci s Vámi a popřípadě k identifikaci Vaší platby učiněné bankovním převodem. Zavazujeme se, že údaje Vámi zaslané nebudeme jakkoliv poskytovat třetí osobě.

 

10. Reklamační řád 

Při dopravě poštou i PPL je kupující povinen zkontrolovat obal zásilky, zda není poškozený. V případě zjištění poškození musí toto nahlásit ihned doručovateli a nechat si vše potvrdit písemně. V případě podezření na možnost poškození obsahu zásilky ji potom nemusí převzít a vzniklou škodu uplatní prodávající u přepravce v rámci pojištění zásilky.

Pokud bude obsah zásilky poškozený, je nutné poškození přesně nafotit, jinak nebude reklamace uznaná! Zboží zpět neposílejte bez předchozí domluvy, protože nabízíme možnost vyzvednutí PPL.

Pro urychlení nás kontaktujte emailem nebo telefonicky a uveďte popis závady. 

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon a spolu se zbožím zašlete na adresu  :

Mgr.Monika Kubátová
Pod Stínadly 777
584 01 Ledeč nad Sázavou

Reklamace bude vyřízena bez zbytečných prodlev, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak.

11. Další práva a povinnosti smluvních stran

1.1.    Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

1.2.    Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

1.3.    Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy     primamama@email.cz . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

1.4.    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adresehttp://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

1.5.    Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

1.6.    Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.7.    Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.


Ustanovení § 14 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele: „Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách.“

Ustanovení čl. 14 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line): "Obchodníci usazení v Unii, kteří uzavírají kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb on-line, a internetová tržiště usazená v Unii uvedou na svých internetových stránkách elektronický odkaz na platformu pro řešení sporů on-line. Tento odkaz musí být pro spotřebitele snadno dostupný."

 

12.  Vliv potravin a většiny jejich složek na lidské zdraví

Upozornění

Ode dne 14. 12. 2012 vstoupilo v platnost nařízení Evropské komise č. 432/2012, podle kterého není možné uvádět vliv potravin a většiny jejich složek na lidské zdraví, bez předchozího schválení samotnou EU, které proběhne na základě jejich vlastních klinických testů. Výše uvedené informace tedy nejsou zdravotním tvrzením! Účelem textů, uvedených v tomto obchodě, není vzbudit u případného konzumenta dojem, že u něho nastanou jakékoli fyziologické změny, protože produkt nebyl klinicky testován dle podmínek Evropské komise. Musíme zde toto upozornění uvádět abychom mohli informace o učincích z tradiční medicíny ponechat na stránce produktu.

Děkujeme za pochopení.

13. Informace k elektronické evidenci tržeb (EET)

náš e-shop je povinen se zapojit do systému EET od 1.3.2017

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.

Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Objednáním souhlasíte s výše uvedenými obchodními podmínkami.

 

Děkujeme

Copyright © www.primamama.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.primamama.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace